Balcón de Andaluz breidt uit - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu Balcón de Andaluz breidt uit - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu

Balcón de Andaluz breidt uit

Door: Rolf & Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna Nieboer & Rolf Weeshoff

11 November 2013 | Spanje, Algarrobo

Goed nieuws vanuit ons Balcón, waar het vandaag 25 graden is met een strakblauwe hemel.
We worden in december eigenaren van een tweede huis voor de verhuur in Torrox op 10 minuten van ons huidige huis in Algarrobo.

Torrox heeft als slagzin “El mejor climate de Europa” oftewel het beste klimaat van Europa.
We hebben daar een idyllisch gelegen houten villa gevonden, die we gaan verhuren als vakantiewoning. We hopen de verhuur te kunnen starten begin 2014. Het gaat om een houten huis van 2 verdiepingen met totaal 3 slaapkamers en dus hebben we de mogelijkheid om het huis aan 5 á 6 personen te verhuren. Daarnaast willen wij op het 2500 m2 grote terrein ook een luxe Yurt plaatsen, zodat het aantal gasten nog met 2 kan stijgen.
Het vakantiehuis heeft een schitterende veranda waar vandaan je uitkijkt op het grote zwembad en de subtropische tuin met bananenbomen, avocado’s, sinaasappels, kumquats, citroenen, druiven etc. In tegenstelling tot onze Casita in Algarrobo is deze villa ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Er is veel speelruimte en natuurlijk het mooie zwembad. Vanaf de veranda en de tuin heeft men een mooi zicht op de groene omgeving en de omliggende bergen. Het gezellige Torrox Pueblo ligt op 5 autominuten of een kwartiertje lopen. De zee is in 10 minuten met de auto bereikbaar. Vliegveld Malaga ligt op 40 minuten autorijden. Uiteraard gaan we de villa en de Yurt sfeervol en comfortabel inrichten.
Op dit blog staan een paar foto’s hoe het nieuwe huis er nu uitziet. Na de overdracht in december en enige werkzaamheden volgen uiteraard de nieuwe foto’s.

Er is dus de komende tijd veel werk aan de winkel. Naast verfwerk aan het vakantiehuis moet onze website worden aangepast. Iris en Koen, makers van onze website, zijn nu te gast om ons daarbij te helpen. Zo hebben we nu ook een koppeling naar de beoordelingssite Zoover.nl waar de reviews van onze gasten op staan.
We zitten nu heerlijk op ons terras met 3 laptops om de veranderingen door te voeren.

Afgelopen weken hebben we veel bezoek gehad. Eerst mochten we in de Herfstvakantie Marga en Leon verwelkomen. Dat was fijn bijpraten, lekker eten, kortom genieten.
Daarna zijn Olga en Dirk langs geweest. Dit was weer een weerzien na langere tijd. Ook met hen hebben we een zeer gezellige tijd gehad op ons Balcón de Andaluz, evenals met de enkele dagen geleden vertrokken Henk en Antoinette. Natuurlijk zijn we weer uit ons dak gegaan bij Casa Maria. Vooral Antoinette was in trek bij het volrijpe mannelijk schoon.
Op dit moment zijn Iris en Koen dus bij ons om vakantie te vieren en dit te combineren met werkzaamheden aan de website. Dit wordt ongetwijfeld weer een gezellige week.
We houden jullie de komende periode op de hoogte van de vorderingen.
Ook zijn we te volgen via de nieuwsbrief op onze website www.balcondeandaluz.nl
Je kunt je daar eenvoudig op abonneren.
Het wordt tijd voor de lunch in de open lucht.
Wordt vervolgd.

• 11 November 2013 - 17:49

Marga Duijn:

Dag Erna en Rolf,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop. Het ziet er vanaf de kant van het zwembad zeer aantrekkelijk uit. Wij hebben genoten van ons bezoek aan jullie en weer vele nieuwe indrukken opgedaan. Jullie hebben de komende tijd weer genoeg te doen!
    Lieve groet,
    Marga en Leon

• 11 November 2013 - 17:57

Olga:

Jippie het is gelukt! geweldig en gefeliciteerd! Dat is dan toch wel snel gegaan.
    Leuk hoor. Moeten we weer terug komen. Vervelend hoor:)
    Van de week ga ik op zoek naar de verf hoor... ik vergeet het steeds als ik in de stad ben.

Liefs, Olga

• 11 November 2013 - 19:29

Bert En Marion:

Zo, dat ziet er goed uit. We zien er naar uit om het live te zien. Fantastisch gefeliciteerd.

• 11 November 2013 - 21:21

Ron En Carla Schaap:

Heel hartelijk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ziet er fantastisch uit. Om bij weg te dromen hier bij de kachel!!!

• 17 November 2013 - 11:56

Wim De Gooijer:

Hoi Rolf en Erna,

Leuk om weer bijgepraat te zijn, big business! Nog even en jullie gaan er een NV (of hoe dat ook moge heten in Spanje) van maken.

Groet!
    Wim