En hoe is het ondertussen op ons Balcón? - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu En hoe is het ondertussen op ons Balcón? - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu

En hoe is het ondertussen op ons Balcón?

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna Nieboer & Rolf Weeshoff

07 Oktober 2013 | Spanje, Algarrobo

Dag allemaal,

Het gaat hier goed! We hebben Olmo weer op bezoek gehad en dat was super gezellig. We zijn onder andere naar Gibraltar geweest: shoppen, aapjes kijken en dolfijnen spotten. Heel bijzonder.

We zijn uiteraard ook naar verschillende jamsessions geweest o.a. naar Casa Maria. Eerst thuis lekker gegeten samen met Lee en Elaine erbij en vervolgens met ons allen ‘achter de muziek aan’ :) Het was een top avond.

Ook zijn we weer geregeld op huisjesjacht. We zoeken een klein stukje land met een Casita voor de verhuur erop, waar we ook een yurt kunnen plaatsen om te verhuren. Ondertussen al weer ruim 10 à 15 projecten bekeken. Voor één ervan lopen we echt warm, daar hebben we dan ook een (ondertussen 2e) bod op gedaan. Het is een idyllisch besloten stukje grond met een houten huis erop. Erg sfeervol. De onderhandelingen lopen echter niet soepel. We moeten dus afwachten wat de verkoper nu gaat doen.

En we hebben weer de nodige gasten gehad en dus uitgezwaaid. Gelukkig hebben ze het erg naar hun zin gehad. Hier weer een aantal reacties uit het Gastenboek.
- “Thank you for making us feel so welcome. We have loved staying at Balcón de Andaluz. It has been so relaxing. What a wonderful place! Private, secluded, amazing views, beautiful pool and so peaceful. Kind Regards Sarah and John.”

- “We hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Het is een super relaxte omgeving om even bij te tanken. Heerlijk zwembad en geweldige tuin. Dank voor jullie gastvrijheid!
Aanrader: de massage van Roger!
Tot ziens! Joost en Alicia.”

-”Rolf & Erna, bedankt! We hebben een super leuke tijd gehad. Genoten van de (rustige ligging van de) Casita en omgeving. De Casita was wat ons betreft een mooie uitvalsbasis voor stedentrips (Cordoba/Sevilla/Malaga en Granada) en strandbezoek (m.n. Nerja, Burriana Beach)
Wellicht tot ziens en groeten, Björn en Henrieke.”

De komende tijd krijgen we nog heel wat mensen over de vloer. En we hopen natuurlijk op nog wat meer boekingen. Het najaar is hier dan ook heerlijk. De temperatuur zit nog steeds tegen de 30 graden aan met volop zon. En wat te denken van een zonnige Kerst in Andaluz: lekkere ontbijtjes op je terras in de zon genietend van het prachtige zeezicht! Je kunt hier allerlei culturele en/of sportieve uitstapjes maken, je kunt zelfs een dag skiën in de Sierra Nevada (zie ons “zon & sneeuw arrangement”). Maar je kunt natuurlijk ook heerlijk relaxen.

Dus heb je nog wat vrije dagen, aarzel niet. Met Ryan Air vlieg je voor een prikkie in 2,5 uur naar Malaga. Balcón de Andaluz is dan nog ruim een half uurtje rijden. Dus daar hoef je ‘t niet voor te laten. Gewoon doen. Boek nu!

Tot ziens op Balcón de Andaluz!

• 07 Oktober 2013 - 20:02

Iris:

Klinkt goed! Heb er zin in ;)!
    Liefs Iris

• 07 Oktober 2013 - 20:35

Marga:

Ziet er goed uit, nog een krappe twee weken en wij komen!
    Daar hebben wij zin an!

• 08 Oktober 2013 - 09:35

Netty Veltman:

Ik wil in het voorjaar van 2014 al mijn oude kennissen en ex-collega's opzoeken, daarbij denk ik ook aan jullie. Je hoort van me. wanneer ik graag bij jullie wil logeren/huren.
    groetjes,
    Netty Veltman