Onze Casita is te huur! - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu Onze Casita is te huur! - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu

Onze Casita is te huur!

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna Nieboer & Rolf Weeshoff

05 Mei 2013 | Spanje, Algarrobo

We zijn druk bezig geweest met het klaarmaken van onze Casita voor de commerciële verhuur. En nu is het dan zover: de Casita staat op www.micazu.nl (snelcode 13540). Iedereen kan nu reserveren, uiteraard ook via onze website die binnenkort online gaat.
Ook op dit blog willen we jullie graag informeren over onze Casita. Ook nieuwsgierig wat wij allemaal te bieden hebben?
Lees dan verder.

Casita Balcón de Andaluz
Onze Casita in Algarrobo in de Axarqía is een kleine oase met mediterrane begroeiing en heeft een prachtig uitzicht op de zee en de bergen. Een verblijf in onze Casita staat garant voor een heerlijke vakantie.

Ons landgoed is 6000m2 groot en heeft diverse terrassen met mediterrane begroeiing. Het is een kleine oase waar je afhankelijk van het seizoen olijven, amandelen, mango's, sinaasappels, citroenen, granaatappels, vijgen, druiven en avocado’s aantreft. De vruchten hangen klaar om door de gasten geplukt te worden voor eigen gebruik. Naast deze fruitbomen zijn er palmen, pijnbomen, cactussen en agaven, maar ook bloemen als hibiscus, aloë, bougainville, rozen, oleanders en straelitzia.

Op ons landgoed staat niet alleen de Casita, maar ook ons eigen woonhuis. Wanneer je vragen wilt stellen, zijn wij dus altijd in de buurt. Dat is wel zo makkelijk. Uiteraard zullen wij je privacy echter volledig respecteren.

Casita Balcón de Andaluz is als vakantieverblijf voor twee personen te huur. Het ligt op ruim een half uur rijden van vliegveld Malaga, op 15 minuten lopen van Algarrobo Pueblo en op 5 autominuten van de zee in Algarrobo Costa.

Casita Balcón de Andaluz heeft een ruime woon/slaapkamer, een separate keuken en een ruime badkamer met wastafel, douche/bad en wc. De Casita heeft een sfeervolle inrichting met een knipoog naar de Oriënt.

In de woon/slaapkamer staat een nieuw tweepersoons bed van 1.50 bij 2 meter met een nieuwe comfortabele matras. Verder zijn een tweepersoons zitje, een ladekast met gezelschapsspelen, een goed gevulde boekenkast én een ingebouwde kleding/linnenkast geplaatst. Een flatscreen TV met Dvd-speler, internet aansluiting, een fan en airco zijn ook aanwezig. In de winter kunt u gebruik maken van een elektrische kachel in de woon/slaapkamer.
De badkamer is voorzien van wastafel, toilet en bad/douche. In de winter kunt u van de elektrische kachel en de vloerverwarming gebruik maken.
De keuken is uiteraard volledig ingericht en bovendien staan er een Senso (koffiefilter-apparaat ook aanwezig), waterkoker, koelkast met vriesvak en een magnetron/oven in. Er wordt gekookt op een vier pits gasstel.
Een schuifpui verbindt de woon/slaapkamer met het terras aan de voorzijde van de Casita, waar een comfortabel zitje met parasol en een gasbarbecue is geplaatst. Ook kun je aan de zijkant van de Casita heerlijk zitten en genieten van het uitzicht.

Achter de Casita is een verlichte lounge area, waar u zich kunt ontspannen op één van de ligstoelen. Ook hier vandaan heb je een prachtig uitzicht op de zee en de bergen. Massage kan op aanvraag tegen betaling geregeld worden.

En je kunt uiteraard gebruik maken van het ronde zwembad (diameter 4 meter) wat van april tot en met oktober (afhankelijk van de buitentemperatuur) geopend is.

Tijdens je verblijf heb je naast het bed- en keukenlinnen, ook de beschikking over handdoeken, strandlakens en een badjas.

Er is voldoende parkeergelegenheid op ons omheinde terrein. Bij aankomst ontvang je de afstandsbediening van het elektrische hek, de sleutel van de voetgangerspoort en de sleutel van de Casita.

In de omgeving is genoeg te doen op het gebied van cultuur, historie en sport. Vanwege de centrale ligging van ons landgoed en dus van de Casita zijn vrijwel alle bezienswaardigheden als dagexcursie te bezoeken. De Axarquía biedt enorm veel en blijft voor ons één van de meest veelzijdige en aantrekkelijke gebieden van Spanje en ...met "El mejor clima de Europa"(oftewel het beste klimaat van Europa).

De Casita is te huur (min. 4 nachten). De prijs bedraagt:

-van 25 mei tot 24 juni €395 per week.
-van 24 juni tot 1 oktober: INTRODUCTIE AANBIEDING van €495 voor €445 per week.
-van 1 oktober tot 1 mei 2014: €395 per week.

Wij vragen een borg van €175 tegelijk te betalen bij reservering. Airco of verwarming: tegen betaling van €35 per week te gebruiken.

Casita Balcón de Andaluz is dé perfecte plek om te genieten en te relaxen. Dus twijfel niet, maar reserveer snel via onze website die binnenkort online gaat of via www.micazu.nl

Tot ziens op ons Balcón de Andaluz.

Rolf Weeshoff & Erna Nieboer

• 16 Mei 2013 - 14:11

Pauline:

Hallo Erna en Rolf,

We zouden zo in het vliegtuig stappen en heerlijk een week jullie Casita huren. Het ziet er echt prachtig uit!! Wellicht zien jullie ons in het najaar! Succes met alle beslommeringen en vooral ook alle mooie dngen.
    Veel liefs en hopelijk tot in het najaar
    Lieve groet Pauline en Jan

• 17 Mei 2013 - 08:02

Sylvia En Frans:

Hoi Erna en Rolf,

het ziet er schitterend uit. We wensen jullie heel veel gasten toe en dat alle ambtenarij gauw voorbij is.

Veel geluk!

Sylvia en Frans