Casita opnieuw Winnaar Zoover Award Gold 2015 - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu Casita opnieuw Winnaar Zoover Award Gold 2015 - Reisverslag uit Algarrobo, Spanje van Erna Nieboer & Rolf Weeshoff - WaarBenJij.nu

Casita opnieuw Winnaar Zoover Award Gold 2015

Door: Erna

Blijf op de hoogte en volg Erna Nieboer & Rolf Weeshoff

14 Juni 2015 | Spanje, Algarrobo

Hallo allemaal,
Het is al weer bijna een jaar geleden, geloof ik, dat we op deze site gepost hebben. Nu willen we graag met jullie delen, dat onze Casita voor de tweede keer op rij de ZOOVER AWARD GOLD heeft gewonnen in de categorie "Best Bungalow in Spain". Je snapt het al, daar zijn we natuurlijk super trots op. En uiteraard willen we dit succes ook volgende jaren evenaren, want "uw vakantie is onze zaak" en zo is het maar net. Uiteraard willen we ook alle beoordelaars bedanken voor hun mooie woorden over onze Casita.

Ondertussen volgen velen ons nu via onze eigen website www.balcondeandaluz.nl , via Facebook en/of via LinkedIn.
Dit wordt dan ook onze laatste post op dit blog.

We gaan nog een mooi album laten maken van een deel van onze posts en foto's van dit blog. Het is een mooie herinnering aan ons avontuur gestart op 23 september 2011 toen we met onze camper de oprit afreden van ons huis in Huizen, een ongewisse toekomst tegemoet. Ondertussen is er veel gebeurd en hebben we onze draai volledig gevonden in Andaluz. We hebben ons paradijsje hier gevonden, verdienen succesvol ons brood met vakantieverhuur en we genieten elke dag opnieuw van ons leven hier. En af en toe moeten we nog steeds in onze arm knijpen of het allemaal wel echt zo is, dat we hier wonen en dus mogen blijven.

Allemaal bedankt voor alle support en reacties op onze blogs. Ook willen we vrienden, familie, kennissen en oud-collega's bedanken voor de vele keren dat jullie bij ons op bezoek zijn geweest op El Pino en/of Cardio Hill en/of Algarrobo. We hebben iedere keer van jullie aanwezigheid genoten en hopen natuurlijk dat jullie blijven komen. Jullie zijn uiteraard meer dan welkom!

Voor nu tot horens op www.balcondeandaluz, Facebook en/of LinkedIn.

• 14 Juni 2015 - 15:57

Netty:

Hallo Rolf en Erna,
    gefeliciteerd met de Zoover award, helemaal terecht. Ik kom zeker in de toekomst nog eens bij jullie, nu nog geen concrete plannen. Ben net terug uit Thailand en midweek Ameland. Over 3 weken ga ik met de verstandelijk beperkte volwassenen 10 dagen naar Hongarije en in augustus nog een weekje op het strand in Bakkum-Noord.
    groetjes,
    Netty